0

معاون شهر سازی و معماری شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد با نصب هر گونه بیلیورد و تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر مخالف است مگر در نقاطی که نیاز ضروری وجود دارد.

شهرداری مشهد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی جاوید در مراسم افتتاح چهار پروژه نور پردازی شنبه شب در پایانه امام رضا (ع) اظهار کرد: زمانی تبلیغات در شهر افتخار بود و این تبلیغات بدون برنامه ریزی گسترش یافت و امروز به عنوان معضل شهر مشهد به آن نگاه می کنیم.
 
معاون شهر سازی و معماری شهرداری مشهد با بیان اینکه نورپردازی های شبانه تاثیر زیادی از لحاظ روحی بر شهروندان می گذارد افزود: با توجه به رشد جمعیت شهر مشهد، نیاز شهروندان مورد توجه قرار گرفته است و مردم در حوزه های مختلف طعم و لذت تحولات را می چشند.
 
معاون شهر سازی و معماری شهرداری مشهد افزود: نورپردازی اگر بدون برنامه ریزی انجام شود معضلی برای شهر خواهد شد و باید مطالعه راهبردی در این زمینه در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.
 
جاوید افزود: تا به حال در کنار شکل،فرم و رنگ مصالح در معماری از موضوع نورغافل بوده ایم و نور پردازی تاثیر به سزایی در معماری شهری مشهد خواهد داشت.
 
وی تاکید کرد:بخش خصوصی در ساختمانهایی که دارای هویت هستند  و یا مقیاسی از محیط شهری هستند سرمایه گزاری کند تا نورپردازی مشهد رشد داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: نورپردازی درشب باید دارای برنامه باشد و مطالعات راهبردی برای آن ضروری است تا به یک معضل شهری تبدیل نشود.
 
جاوید گفت: هدف از نور پردازی این است که در نقاطی از شهر مشهد که رفت وآمد زائرین و شهروندان بیشتر است نقاطی شاخص ایجاد کرده و نور پردازی را محقق کنیم.

به اشتراک بگذارید

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

انواع عضویت
پنل کاربری