0

طبقه بندی آرشیو

پرونده مهندسان ناظر در دفاتر خدمات الکترونیک تهران تشکیل می شود

مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از واگذاری تشکیل پرونده های مهندسان ناظر به دفاتر خدمات الکترونیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر خسروی گفت: بر اساس ماده 30 قانون نظام مهندسی، شهرداری مکلف به کنترل ظرفیت و صلاحیت برگه های مهندسان ناظر است و مهندسانی که در چارچوب صلاحیت و ظرفیتشان برگه ها و نقشه های ساختمانی را امضا کرده باشند، پذیرش می شوند.

وی افزود: برای کنترل ظرفیت، مهندسان ناظر در شهرداری گواهی امضا می دهند که این گواهی در سیستم شهرداری ثبت می شود و نشان می دهد که هر مهندس در طول یکسال بر چه میزان ساخت و ساز نظارت و طراحی داشته است تا به این ترتیب مشخص شود که مهندسان، بیشتر از ظرفیت خود کار نکنند.

مدیر کل معماری و ساختمان اظهار داشت: با توجه به راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک و اینکه همه اقدامات مهندسان ناظر در سیستم جدید ثبت و ضبط شده و همچنین امکان دسترسی دفاتر به این اطلاعات مهیا شده است، این کار نیز به دفاتر خصوصی خدمات الکترونیک واگذار شد.

مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران تصریح کرد: با این کار علاوه بر این که مهندسان زمان کمتری را صرف می کنند، پاسخگویی نیز سریعتر می شود.

خسروی افزود: از این پس مهندسان باید برای ارائه گواهی امضا به جای شهرداری به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنند تا دفاتر مذکور گواهی امضا آن ها را در چهارچوب ظرفیت و صلاحیت آنها بررسی و گواهی مربوطه را در سیستم ثبت کنند.

به اشتراک بگذارید

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

انواع عضویت
پنل کاربری